Negaraku

KEmanakah jalan dan TUJUAN anda hehe
Ok first apa yang gua nak fikirkan ialah  apakah sumbangan saya kepada negara yup. Ok gua rasa bila gua cuba janakan lebih pendapatan gua akan menjana lebih ekonomi negara. So niat yang penting ialah berkerja untuk kepentingan bersama bukan untuk kaya bersendirian. Ada orang kaya bersendirian?

Takde rasanya individu yang boleh kaya secara sendirian tanpa pertolongan serta kerjasama orang lain. Ini kerana 85 % kejayaan kerjaya individu adalah bergantung kepada kebaikan dan keberkesanan hubungan kemanusiaan.
Ada orang cakap kalo nak kaya berkawanlah dengan orang kaya.

The best result came from right analatycal thinking. So be faithful with yourself. Try to manage time with correct suitable timetable.
Entah lah apa yang aku duk bebelkan ni.... hehe

Comments

Popular Posts