Theory only

Mengikut teory gua la kan. KEbanyakan golongan elit mengunakan teknik ni..Teknik amalan sebelum tido. Wokeh ikut pemerhatian ramai blogger yang earning dia gempak dan taraf 5 angka sebulan sebelum tido duk depan laptop dulu buat analisis dan baca serta letakkan jejak. Maybe diaorang belajar kot masa tu kerana mengikut kajian otak manusia akan berkerja semasa tido dan kita kena arahkan kerja apa yang perlu dibuat sebelum tido....

Tapi bila gua buat selalu terlajak. Maksudnya sering tertido sebelum buka laptop hehe..
Amalan yang perlukan disiplin jugak tuh..

Mengikut pembacaan gua la kan ramai golongan elit guna kaedah NLP - neuro linguistik programming. Salah satu kaedah diatas. NLP ni banyak guna kekuatan minda dan salah satu cara ialah cara diatas yang telah gua sebutkan diatas.

Kita semua boleh buat macam cara diatas jugak kalo nak try. Ni theory hamba sahaja maybe berkesan atau sebaliknya sebab gua pun tengah mencuba. Ok...
have a nice day dan jangan lupa gosok gigi selepas bangun dari tido wokeh...

Comments

jomria said…
bro.. teori yang bagus.. ada benar juga..

Popular Posts