Belt enjin

Gambar kereta untuk kenangan di Usia Tua nanti. My memories at 27 years old.



Saya rasa perlu untuk gantikan "Belt" enjin tepi kereta sebelum ni sebab rasa macam ada problem dari segi ECU penyaman udara. So far bila periksa balik Belt ni masih elok dan boleh diguna pakai lagi untuk 10 000 KM. Risau juga sebab "check engine" meter menyala apabila memandu melebihi 100 kilometer. Tapi sebenarnya suis internal AIRCOND problem sebenarnya.

What I'm interest of is human is very intelligence. Them can use their creativity and intelligence to create tools that very cool. Human brain is so powerful because it function is so unbeliveble. Human can send tools beyond Planet Pluto. So far away and can take picture and snap some great moment there.

Sekarang saya dengan sendirinya berkecimpung dalam dunia ICT. Quited interesting sebab gua jadi ketagih dengan teknologi communication guna komputer dan internet. Dan salah satu sebab ialah More FUn. Saya sampai kadang2 4 Pagi tak tido lagi sebab exited dengan teknologi komunikasi ni. Caranya ialah saya suka tengok pendapat orang melalui melawat blog orang lain. Memahami, melayan gambar dari luar negara dan berkongi pendapat melalui comment form dan Bina Blog sendiri. Lagipun internet ni berpontensi menjana sumber kewangan yang luar biasa.

Saya tak kejar duit yang banyak tapi saya kejar keseronokkan melakukan aktiviti berfaedah. Membaca dan berkomunikasi melalui blog dan internet adalah satu cabang dimana kita akan lebih advance lagi. Fun very FUN aktiviti ni.... rasa macam dah jumpa lombong emas dengan berkerja dengan keseronokkan luar biasa.

Comments

Izyan Masri said…
OH YE.TAK FAHAM PAPE PASAL KERETA.KESIAN TAK

Popular Posts