Debu gunung berapi

Tension sebab kereta gua kene debu jalan macam debu Gunung berapi.

Tak sangka kat malaysia ada salji. Pagi tu penuh salji(snow) kat cermin kereta. Tak percaya pergila kat snow wash. Kat tepi jalan raya malaysia berlambak sangat.

First of all I can feel so many exitement reading other blogger blog. Information great and reliable so much. Quit interesting and probably can make myself smarter with great information in their thought. They make entry from their head right. Of course from their brain and electrical chemical function from their powerful brain.

This is My car Front Bonnet
Apa yang ditakutkan sekarang ialah kemalangan jalan raya. Saya takotla tengok bangkai kereta yang hancur remuk. Harap perkara tu tak hadir dalam hidup saya. Kemalangan ngeri yang berlaku dalam suratkabar saya rasa gerun nak tengokla. Harap Tuhan dapat jauhkan semua benda ini berlaku kepada saya dan orang tersayang.

Kemalangan boleh berlaku dimana sahaja. First apa yang penting kita rasa selamat dengan kenderaan kita. Cuba tengok keselesaan brek dan memandu dengan selesa dan rasa sesuai dengan cara pemanduan kita. Banyak cuba bertimbang rasa dengan orang sekeliling, Saya suka bagi hon yang menegur orang jika diaorang melakukan kesalahan. Tapi bukan hon yang disertakan perasaan marah. Hon yang mampu memberitahu seseorang yang diaorang melakukan kesalahan.

Comments

Popular Posts