Someone from singapore.

Ok selamat petang, pada suatu ketika dahulu haha, macam ayat zaman kesultanan melayu Melaka pulak haha. Pernah makan gula melaka?

Straight To the point. Saya ada cari information melalui pembacaan dahulu. Jumpa seorang individu dari Singapore menulis dalam buku beliau. Ok beliau ni pakar dalam bidang NLP dan dapat performance pendapatan 10 ribu dollar sebulan pada usia 24 tahun. Dapat beli kereta dan appartment di usia semuda itu memang cool. Sejak dari hari tu saya buat research pasal NLP dan start belajar mengenai program tu. Saya juga jumpa Guru NLP dalam Malaysia dan habiskan ribuan ringgit untuk belajar. Antara tempatnya ialah Kelantan, Dungun dan kursus di Kuala Terengganu dan Kuala Lumpur.

Individu dari Singapore ni cakap dalam penulisan dia, Dia mampu mengubah emosi bila berkerja. Bila berkerja beliau mampu recall emosi exited, gembira dan bertenaga. Walaupun setelah berkerja keras pada waktu siang beliau masih mampu sambung kerja sampai lewat malam tanpa rasa Jemu! So anda pernah dengar "Love What You Do, Do What You Love". Beliau boleh menjadikan kerja tu sebagai aktiviti yang menyeronokkan. Of course kerja beliau jadi macam Hobi. Sebabtu saya percaya beliau dapat perform pendapatan 10 ribu dollar dalam usia 24 tahun.

Ok result yang saya dapat bila belajar jugak teknik ni ialah income saya dapat meningkat kepada 3 kali ganda sekarang. Cool memang cool sebab ilham dari individu dari singapore tu. Tq to that Guy beb.

Comments

Woofer Storm said…
hebat ko ni bro,,mesti berguru dgn ko ni..ajarlah ilmu yang ko ada..hehehe
Fid"s said…
No problem woofer, kita blajar sama-sama bro
Muttallif said…
Mean, kamu pernah mencuba teknik keseronokan dengan pengaktifan kepala ini. Nice.
Fid"s said…
Haha pengaktifkan kepala? kepala lutut? pengaktifan minda la bro...

Popular Posts