Theory only Part 2

Apa yang nak diperkatakan disini adalah apakah faedah yang kita semua dapat dari Internet especially WEBlog ni?

So ada sesuatu yang saya pernah baca, untuk mencari rezeki kita especially nak have a great performance dalam financial kita kena menambahkan network kenalan. Teknik ni saya dapat dari Individu yang dapat perform first Million at age 25 years old. Satu juta bukan sikit bro dalam usia semuda itu.
Beliau cakap kalau performance kita ditakuk lama dan sukar berubah, ini mungkin disebabkan kita kurang network kenalan. Salah satu cara guna WEBlog ialah blog walking bro, Pelbagai bangsa dan negara kat planet Bumi ni kita boleh dapat kawan. So senang je lawatlah weblog diaorang, baca entri dan tinggalkan Komen untuk bagi pendapat. Kita baca entri bermakna kita menyelami Otak dan buah fikiran tuan rumah Blog tersebut. So dapat Ilmu kan. Selagi ramai anda kenal dan menyelami buah fikiran orang lain maka anda akan menjadi semakin berilmu untuk lebih Advance di masa hadapan.

Ada seorang lagi individu yang saya kenal dan memang great performance dia nih, Kereta Porshe, Jaguar mainan dia nih. Dia ada cakap masa berbual dengan saya di suatu petang. Lu dapat Advance dalam bisnes or apa2 bidang jika lu ada partner atleast seorang. Kalu lu buat aktiviti sorang2 maybe boleh Succed tapi lambat dan payah and maybe you takkan succed sebab sampai satu tahap lu akan buntu fikiran sebab fikir sorang-sorang. So carilah partner yang sekepala otak dengan ko dan have fun conversation or discussion yang dapat menjana idea yang hebat dan berkesan. Itulah kepentingan network kenalan bro. Beliau ni ada rumah bernilai RM1.6 juta and saya respect kat beliau.

Comments

Muttallif said…
Fiq...Just for yourr infomation. Mintak izin untuk meletakkan blog kamu dalam blogoshere (bloglist) saya. ini kerana

1) Penulisan yang punyai ciri motivasi dan berpandangan.(ini sama dengan idea penulisan saya)
2) Info yang sahih yang berpandukan pengalaman.
3) Kamu tidak berblog untuk dapat kenalan, tapi untuk mengilhamkan pembaca.

Tentang Network. Sangat betul. Network seperti bulu-bulu sayap yang berkumpul menjadi kepak utama untuk dikembangkan dan mula terbang. :)

Harap diizinkan. :)
Fid"s said…
For Muttallif, Ok boleh je
nice..

Popular Posts