Visual Tech

So apa yang saya nak kongsi ialah amalan sebelum tidur. So what happen to our brain when we slept? Kalaulah otak kita juga Turn OFF masa tidur macamana jadi? So secara Automatic Ko akan masuk kubur wkwkw haha....

Otak kita tak berhenti berfungsi walaupun kita tidur bro. Ni technique gua kutip dari ramai lagenda yang sangat cemerlang dalam bidang masing-masing. Best Student yang pernah gua jumpa sebelum tido baca buku dulu sebelum tidur. Blogger yang dapat 5 angka earning sebulan tertidur dengan laptop atas riba. Pesakit kanser kronik yang dah nak masuk kubur boleh sembuh dengan mengvisualkan dirinya sembuh sebelum tidur. Ini bukan fiksyen tapi fakta.

Morris Goodman yang crash Plane yang dia pilot boleh sembuh dari kelumpuhan akibat putus semua urat saraf diafragma, kerosakan semua organ penafasan yang menyebabkan beliau kene bernafas melalui alat bantu pernafasan. Beliau sembuh kerana teknik visual dalam minda beliau. "Men become what He Thinks About". Kata beliau.

So sama-samalah kita kaji kehebatan kepalaotak sendiri.haha Teringat gua movie zombi kampung pisang hahaha...ahaks...gulp..terbatuk gua wakakawkwkwk
otak....otak....


Gua pecah perut bila baca balik entri di atas guna software translator haha...


So what I nak kongsi was the practice before going to bed. So what happen to our brain when we slept? Kalaulah our brains also Turn OFF sleep period so macamana? So it will go to the grave Automatic Ko wkwkw haha ....

Our brains can't stop functioning even though we slept BRO. Ni technique cave quotation from the crowded very brilliant literature, in their respective fields. Best Student ever cave before Conference read the book first before toen sleep. Bloggers can 5 figure earning a month sleeping over laptop usury. A chronic Pesakit dah nak entered the Tomb can be cured with mengvisualkan herself healed before going to bed. This is not fiction but fact.

Morris Goodman's crash Plane which he pilots can recover from paralysis due to break up all the fibril diaphragm, organ malfunction that caused all the penafasan he breathes through kene AID breathing. He healed because of the visual techniques in what he says. "To become what He Thinks About". He said.

So sama-samalah we examine the greatness of kepalaotak. haha Reminded cave movie zombie movie kampung pisang hahaha… ahaks ... gulp ...coughed cave wakakawkwkwk
the brain ...-brain ...

Comments

Lysa said…
hahaha bila dah translate berterabur jadinya :D
Muttallif said…
Saya tidak pedulikan apa yang ditranslate. Tapi apa yang saya pedulikan adalah isi yang sebenarnya ramai yang tidak tahu termasuk saya sendiri.

Saya sering tertanya mengapa orang sering berkata minda boleh menyembuhkan dan minda punya peranan dalam segala aspek kehidupan.

Rupa-rupanya "Visual Tech". Teknik visual dengan minda yang menjadikan sesuatu kemahuan pada diri akhirnya mendatangkan hasil kerana kekuatan minda dan emosi.

Nice info. :)

Popular Posts